In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
بازگشت
دغدغه ورزشکاران نسبت به مسائل سیاسی و اجتماعی کشور ستودنی است

دغدغه ورزشکاران نسبت به مسائل سیاسی و اجتماعی کشور ستودنی است

نایب رئیس مجلس در دیدار با اعضای فدراسیون بین‌المللی جشنواره هنرهای رزمی، گفت: دغدغه ورزشکاران نسبت به مسائل سیاسی و اجتماعی کشور ستودنی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ابوترابی‌، نائب رییس مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز (26 بهمن‌ ماه) در دیدار با اعضای فدراسیون بین‌المللی جشنواره هنرهای رزمی، با آرزوی موفقیت و پیشتازی برای قهرمانان ورزش‌های رزمی در تمام عرصه‌ها، گفت: یکی از خصوصیات ورزشکاران رزمی این است که با افزایش قوای جسمانی، تواضع و فروتنی‌شان بیشتر می‌شود، در واقع مانند درخت پرباری هستند که شاخه‌های افتاده‌تری دارد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به اعضای فدراسیون بین‌المللی جشنواره هنرهای رزمی، افزود: به‌عنوان معلم و مربی می‌توانید در ایجاد فضای سالم تربیتی در باشگاه‌های ورزشی بسیار تاثیرگذار باشید زیرا اگر محیط باشگاه‌ها پاکیزه باشند جوانان با سلامت روحی و اخلاقی رشد می‌کنند و این خدمت بزرگی به خلق و نظام است.    

ابوترابی‌فرد در ادامه به مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی حاضر در نشست توصیه کرد که بیشتر مراقب فضای اخلاقی و روانی باشگاه‌ها باشند و در دریافت هزینه‌ها خدا را در نظر بگیرند تا جوانان بیشتری بتوانند به سمت ورزش روی بیاورند.

وی اضافه کرد: دغدغه‌های شما نسبت به مسائل سیاسی، اجتماعی و زحماتی که برای پیشرفت انقلاب اسلامی می‌کشید ستودنی است، اینکه میل دارید انتخابات پیش رو به سلامت برگزار شود و توجه نسبت به مسائل سیاسی و اجتماعی پیرامون‌تان جای قدردانی دارد. 

نایب رئیس مجلس گفت: امیدوارم بتوانم در رفع مشکلات ورزش‌های  قهرمانی قدم‌های تاثیرگذاری بردارم.

بنابراین گزارش محمد نوحی رئیس فدراسیون بین‌المللی جشنواره هنرهای رزمی، آذردخت خطیبی قهرمان و دبیر کمیته آسیایی رشته ورزشی ووینام، اکبر کریمی قهرمان رزمی جهان، رضا آزرده، فرشید شهبازی، بهنام عباسی؛ قهرمانان رزمی کار، علی  حضرت‌ذات؛ رئیس سبک شوت بوکسینگ و مدیر باشگاه ورزشی، جواد رهبری؛ قهرمان و مربی و فروغ موسوی؛ قهرمان، مربی و داور با حجت ‌الاسلام ابوترابی‌فرد دیدار داشتند.

همچنین رئیس فدراسیون بین‌المللی جشنواره هنرهای رزمی با معرفی عملکرد، وظایف، نوع فعالیت فدراسیون متبوعش به ارائه توضیحاتی درباره پنجمین دوره آن که حدود 6 ماه دیگر برگزار می‌شود پرداخت./

تازه ترین اخبار