In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
پنجشنبه ۲۹ امرداد ۱۳۹۴
بازگشت
نمود عینی اقتدار سیاسی ایران در مذاکرات هسته ای نمایان شد

نمود عینی اقتدار سیاسی ایران در مذاکرات هسته ای نمایان شد

یزد - ایرنا - نایب رییس مجلس شورای اسلامی، نمود عینی حیات و اقتدار سیاسی جمهوری اسلامی ایران را در مذاکرات هسته ای دانست و گفت: همه موفقیت هایی که ملت ایران در 36 سال گذشته بدست آورده در سایه توجه به دین و معنویت بوده است.

 به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد روز پنجشنبه در یادواره شهدای آزاده یزد در حظیره افزود: جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی، جانفشانی شهیدان و مقاومت مردم از اقتدار کامل سیاسی برخوردار است و در سایه این اقتدار بزرگ سیاسی است که عظمت ملت و کشور خود را بر دنیا و آمریکا تحمیل می کنیم .


وی ادامه داد: دنیا باید همچنان این اقتدار و عظمت را از ملت قهرمان و فهیم ما بپذیرد که این ها ارمفان شهیدان و هوشمندی و درایت رهبر معظم انقلاب و مردم و مسوولان ما است.


ابوترابی فرد خاطرنشان کرد : برای دستیابی به اقتدار اقتصادی باید توصیه های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را عمل کنیم و تحقق اقتصاد در صرفه جویی و مدیریت صحیح در ابعاد مختلف نهفته است که بدون انجام دستیابی به یک اقتصاد پویا ممکن نیست .


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به خصوصیت مردم یزد در قناعت و تلاش مضاعف در حوزه های مختلف اشاره و تعمیم آن را به کشور ضامن حل بسیاری از مسائل ذکر کرد و گفت : اگر فرهنگ والای مردمان دارالعباده در مناطق کشور گسترش یابد به یک قدرت اقتصادی می رسیم .


وی همچنین به توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی و بخصوص در حوزه فرهنگی و گسترش ابتدال و ماهواره اشاره کرد و هوشیاری خانواده ها در قبال این مسائل را خواستار شد .


این مسوول اضافه کرد : باید کانون خانواده و جوانان خود را از تهاجم فرهنگی دشمنان در سایه دین و ارزش های معنوی حفظ کنیم .


ابوترابی فرد همچنین جنایات آل سعود در بمباران مردم بیگناه یمن و کشتار مردم غزه و فلسطین توسط غاصبان صهیونیستی را محکوم کرد .


نایب رییس مجلس شورای اسلامی همچنین به ذکر خاطرات شهدا پرداخت و گفت: بالاترین مرتبه حیات شهادت در راه دین و ارزش های الهی است ، شهدای آزاده بسیار مظلومانه در زندان های عراق به شهادت رسیدند که باید همواره پاسدار حرمت خون آنها باشیم .


استان یزد با یک میلیون و 70 هزار نفر جمعیت 777 آزاده دارد و همچنین 15 آزاده آن در عراق به شهادت رسیده اند.

تازه ترین اخبار