In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲
بازگشت
کارامدی و اعتدال، ویژگی برجسته ابوترابی است

کارامدی و اعتدال، ویژگی برجسته ابوترابی است

دکتر سعید حبیبا با اشاره به ویژگی های ممتاز حجت الاسلام ابوترابی گفت: سلامت، عزت نفس، تواضع و فروتنی آقای ابوترابی از ویژگی های برجسته ای است که اگر هر انسانی داشته باشد می تواند هر فردی را جذب کند.

 استاد حقوق دانشگاه تهران در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ابوترابی، با برشمردن ویژگی های برجسته حجت الاسلام ابوترابی اظهار داشت: آشنایی من با آقای ابوترابی به 35 سال قبل می رسد، ایشان دارای یک خانواده بسیار محترم، روحانی و شناخته شده در قزوین هستند، مهم ترین ویژگی آقای ابوترابی اعتدال ایشان است که مورد توجه اکثر اعضای هیئت علمی است. سلامت، عزت نفس، تواضع و فروتنی ایشان از ویژگی های برجسته ای است که اگر هر انسانی داشته باشد می تواند هر فردی را جذب کند به خصوص این که آقای ابوترابی روحانی و از خاندان جلیل القدری هستند. 

 

وی همچنین افزود: آقای ابوترابی بسیار مقید و تابع ولی فقیه هستند و تبعیت شان را عملا و زبانی نشان داده اند، ایشان بسیار صبور و مردم دار هستند و تلاش می کنند تا از حق دفاع کنند و این ها رمز موفقیت برای یک روحانی است و باعث برجسته شدن ایشان در میان سایر کاندیداها خواهد شد. 

 

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در خصوص توانمندی ایشان در اداره کشور خاطرنشان کرد: ایشان تجربه های خوبی در کارهای اجرایی داشتند، در وزارت دفاع بودند، مقطعی در کمیته های انقلاب حضور داشتند، در نهاد رهبری در دانشگاه تهران نقش خوبی را ایفا کردند، وقتی به سوابق وتجربه های قبل ایشان توجه می کنیم می بینیم ایشان چیزی کمتر از روسای جمهور دوره های گذشته ندارند و حتما این توانمندی در ایشان وجود دارد که قوی تر از بقیه عمل کنند، ایشان ارتباط  و تعامل با مجموعه کارشناسی و اساتید مختلف دانشگاه ها را به بهترین نحو ممکن انجام می دهند و از روحانیون نادری هستند که در جذب اساتید دانشگاه از تمام خطوط فکری  و مرام های سیاسی-اجتماعی موفق بوده اند و این یکی از برجسته ترین ویژگی های ایشان برای اداره امور است.

 

رئیس موسسه حقوق تطبیقی دانشگاه تهران نکته مهم در رأی آوری توسط مردم را شناخت افراد در جامعه دانست و در ادامه گفت: ممکن است برخی نامزدها برای مردم کمتر شناخته شده باشند اما به امید خدا در این چند وقت جبران خواهد شد، در زمان آقای احمدی نژاد هم این شناخت وجود نداشت اما کار و تلاش انجام شد و برنامه هایی صورت گرفت که باعث شد رأی بیاورند.

 

 وی همچنین افزود: روحانی بودن در رأی آوری ایشان جنبه مثبت دارد. همچنین پیش زمینه ای که مردم از خانواده ایشان دارند و همچنین کارآمدی و اعتدال ایشان در پیشبرد اهداف و شناختی که اساتید و دانشجویان از ایشان دارند از دیگر ویژگی های ممتاز ابوترابی است. 

 

 دکتر حبیبا در پایان با تأکید بر خدمات آقای ابوترابی در دوران انقلاب و بعد از آن، گفت: بعد از پیروزی انقلاب ایشان به همراه برادرشان در ایجاد نظم در ارتش نقش آفرینی مهمی داشتند که شاید اگر نبودند به جرأت می توان گفت که تمام سلاح ها و تجهیزات پیشرفته آن زمان در پادگان و لشگر 16 زرهی قزوین در اختیار مردم و چه بسا دشمنان انقلاب قرار می گرفت و آن پادگان جزو پادگان های نمونه در کشور بود که هیچ گونه سلاحی از آنجا بیرون نرفت که همه آن ها به سبب وجود جوان ها و در رأس آن ها خانواده ابوترابی بود.

 

 

تازه ترین اخبار