In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
جمعه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۲
بازگشت
با استفاده بهينه از ظرفيت توليد، دهه چهارم انقلاب دهه پيشرفت و عدالت خواهد شد

با استفاده بهينه از ظرفيت توليد، دهه چهارم انقلاب دهه پيشرفت و عدالت خواهد شد

نائب رئیس مجلس بر ارتقاء سطح آموزه های دین در کشور و مدیریت اجرایی تأکید کرد و آن را راهی برای تغییر سبک زندگی مردم ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجه الاسلام ابوترابی، وی در حسینیه ی اباعبدالله الحسین علیه السلام بوشهر و در جمع مردم این شهر نقش دولت مردان را در احیاء ارزش های دینی کلیدی توصیف کرد و گفت: مدیران ما باید نمونه ی یک مسلمان از لحاظ دینداری، علم، خدمت و تواضع باشند تا راه برای تحقق اهداف کشور اسلامی هموار شود.


نائب رئیس مجلس با تأکید بر اینکه در سایه ی وحدت و همدلی قوا کشور پیش می رود افزود: اگر در نقطه ای نزاعی وجود داشته باشد، چرخ حرکت کشور شتاب لازم را نخواهد داشت.

 این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه دهه ی چهارم انقلاب باید به دهه ی پیشرفت و عدالت تبدیل شود، خاطر نشان کرد: در بسیاری از عرصه ها خدمات بزرگی فراهم شده و زیرساخت ها و امکانات و نیروی انسانی عالم موجود است ضمن اینکه امروز در کشور شاهد امنیت و قدرت سیاسی هستیم که ثمره ی خون شهدا و ایثارگران است.


ابوترابی با بیان اینکه پرداختن به مسئله ی تولید و استفاده از ظرفیت های موجود کشور، دهه ی چهارم انقلاب را به دهه ی پیشرفت و عدالت و کاهش شکاف های طبقاتی تبدیل می کند، افزود: حضور، همت و اراده ی مردم در طول سه دهه ی گذشته بزرگترین سرمایه ی نظام بوده است که این نعمت در کنار نعمت های موجود دیگر، در پرتو نعمت اسلام و قرآن ایجاد شده است.


وی ادامه داد هر چه داریم در پرتو اسلام است و لذا باید این ارزش های والا را پاس بداریم؛ دین دنیای انسان را آباد می کند و آخرت را آبادتر.


عضو هیئت عالی حل اختلاف قوا، انقلاب اسلامی را ثمره ی تلاش های خدمت گزاران صادقی چون امام رحمة الله و شهدا و جانبازان معرفی کرد و گفت: ثمره ی این خون ها پیروزی ایران اسلامی در برابر دشمنان بود.


وی اصلاح نفس و کنترل هوا و هوس ها و حرکت در مسیر مستقیم و پرهیز از معصیت را عاملی در جهت پاکی و طهارت و رسیدن به مقام خدمت گزاری به دیگران عنوان کرد.


پيش از سخنرانی نماز مغرب و عشا به امامت حجه الاسلام ابوترابی اقامه شد و پس از سخنرانی نیز مردم با حضور در کنار وی به بیان مسائل، مشکلات و خواسته های خود پرداختند.

تازه ترین اخبار