In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
بازگشت
مسئولیت ها در تمام سطوح امانت الهی هستند

مسئولیت ها در تمام سطوح امانت الهی هستند

حجت الاسلام ابوترابی تصریح کرد: دولت یازدهم، باید دولت وحدت ملی و انسجام اسلامی باشد و به این شعار قرآن و راهبرد جمهوری اسلامی ...

حجت الاسلام ابوترابی تصریح کرد: دولت یازدهم، باید دولت وحدت ملی و انسجام اسلامی باشد و به این شعار قرآن و راهبرد جمهوری اسلامی با تمام وجودم اعتقاد دارم و راه عزت و افتخار را در این مسئله می بینم.


سید محمد حسن ابوترابی نائب رئیس مجلس عصر امروز در دیدار با اقشار مختلف مردم در مسجد بعثت زاهدان با تأکید بر اعتدال و قرار گرفتن در امت وسط مورد اشاره‌ی خداوند متعال و پیامبر اکرم گفت: امت وسط از افراط و تفریط فاصله می‌گیرد و ادیان الهی انسان را به این مسیر مستقیم و اعتدال که همسو با روح انسان است دعوت می‌کند.


عضو هیئت عالی حل اختلاف قوا مبانی دین و رفتار برآمده از آموزه های دینی را مورد تصدیق عقل و مورد حمایت برهان عنوان کرد و افزود: اگر بر اساس دستورات اسلام  عمل نماییم و آموزه‌های قرآن را به پرچم افراشته‌ی فراروی دولت یازدهم تبدیل کنیم، امت وسط می شویم، در این زمینه باید وحدت را نیز که مورد تأکید قرآن است به صورت جمعی مد نظر قرار دهیم.


این نامزد انتخابات ریاست جمهوری مشعل پرفروغ علم را راه برگزیده برای دولت یازدهم بر شمرد و با بیان اینکه دولت یازدهم به معنای واقعی کلمه باید علم محور باشد، خاطر نشان کرد مسئولیتها در تمام سطوح امانت الهی هستند و باید به اهل آن سپرده شود، و از این سو باید در اختیار صالح‌ترین و شایسته‌ترین افراد قرار گیرند.


به گفته‌ی ابوترابی شایسته‌سالاری باید در دولت یازدهم و کشور جمهوری اسلامی نهادینه شود که در این صورت مسیر با کمترین آسیب پیموده می‌شود.


وی گفت: باید با ادب و احترام به شخصیت و کرامت انسانها با آنها سخن بگوییم و بر این اساس در نظام جمهوری اسلامی دولت مردان باید کرامت ضعیف‌ترین اقشار را گرامی بدارند.


نماینده ی تهران همچنین تفاهم و تعامل قوا را مورد اشاره قرار داد و افزود: اگر گفتمان دولت یازدهم، همان آموزه‌های قرآن کریم باشد به بالاترین سطح اعتماد ملی می‌رسیم و بحران اخلاق تبدیل به نماد اخلاق اسلامی شده و شاهد آرامش در سطح جامعه خواهیم بود.


ابوترابی در پایان ظرفیت‌های استان سیستان و بلوچستان را مورد اشاره قرار داد و بر بهره‌گیری مناسب از آنها تأکید کرد.


پس از پایان سخنرانی ابوترابی اقشار مختلف مردم گرد وی جمع شده و درخواست‌های خود را بیان کرده و نسبت به وی ابراز احساسات کردند.


همچنین ابوترابی با ایثارگران و کارکنان دانشگاه سیستان و بلوچستان دیدار کرد که آنها نیز ضمن ابراز حمایت خود از کاندیداتوری ابوترابی به بیان مسائل و دغدغه‌های خود پرداختند.

تازه ترین اخبار