In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۴
بازگشت
والده حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نمونه ایثار و استقامت است

والده حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نمونه ایثار و استقامت است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: والده حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد نمونه ایثار و استقامت است که توانسته فرزندان ارزشمندی را تقدیم جامع کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی لاریجانی صبح امروز در مراسم تشییع پیکر پاک حاجیه خانم علوی قزوینی مادر گرانقدر سیدآزادگان سیدعلی‌اکبر ابوترابی‌فرد و حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حاجیه خانم علوی قزوینی همسر مرحوم آیت‌الله سیدعباس ابوترابی‌فرد بوده‌اند که مقام واقعی یک فرد انقلابی ارزشمند بوده است که توانسته فرزندان ارزشمندی را تربیت کند که در این ده‌ها شاهد آن بوده‌ایم.

 

وی سید آزادگان را نمونه‌ای برجسته مقاومت برای کشور دانست و افزود: مقاومت و سلوک مرحوم حجت‌الاسلام سیدعلی‌اکبر ابوترابی‌فرد در دوران اسارت زبانزد است.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شیوه تربیت این مادر بزرگ تقوا و پرهیزگاری است که چنین شخصیت‌های را تقدیم جامع کرده است.

 

لاریجانی ادامه داد: سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد فرزند دیگر این مادر بزرگ است که از محضر ایشان در مجلس استفاده می‌کنیم که ایشان فردی کوشا و فعال در مجلس هستند و همچنین فرزندان دیگر حاجیه خانم علوی قزوینی ویژگی‌های ارزشمندی را نیز دارند.

 

این مسئول از خداوند متعال برای این عزیز سفر کرده علو درجات را طلبه کرد و از خداوند خواست با اولیاء خودش محشور کند.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی به خانواده حجت‌الاسلام ابوترابی‌ تسلیت عرض کرد و گفت: ما نیز داغدار هستیم و خداوند به این خانواده صبر عطا کند.

 

تازه ترین اخبار