In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳
بازگشت
هنوز با مدیریت جهادیِ مبتنی بر دانش و عزم و ایمان فاصله داریم

هنوز با مدیریت جهادیِ مبتنی بر دانش و عزم و ایمان فاصله داریم

نایب‌رئیس اول مجلس در گفتگو با «نسیم» گفت: اقدامات انجام شده برای تحقق اهداف شعار سال مناسب و کافی نبوده است.

حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد،نائب رئیس اول مجلس در گفتگو با خبرنگار«نسیم» در پاسخ به سوالی با این مضمون که با توجه به اخبار رسیده مبنی بر تلاش برخی از افراد زاویه دار با نظام جهت حضور در انتخابات خبرگان رهبری در سال آتی اثر ورود احزاب و گروه‎های سیاسی به این جایگاه را چگونه ارزیابی می‎کنید، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران یک نظام سیاسی با یک نقشه راه مدون و مبتنی بر قانون اساسی است و طی ادوار گذشته با الهام از همین قانون اساسی نهادهایی به منظور ارتقای مردم سالاری ایجاد شده است.

 

وی در ادامه، یادآورشد: در واقع جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر قانون اساسی خود گام‎هائی را با حضور و مشارکت مردم برای شکل‎گیری نهادهای سیاسی کشور از جمله مجلس خبرگان رهبری، ریاست‎جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا برداشته است و در این زمینه نیز تجارب انباشته شده و قابل قبولی دارد.

 

نائب رئیس اول مجلس تصریح کرد: قطعا نظام جمهوری اسلامی ایران با الهام از کارنامه چندین ساله خود قدم‎های استوار، مطمئن و امیدبخشی را در برگزاری انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی در سال آینده برخواهد داشت.‎‎

حجت‎الاسلام ابوترابی فرد در بخش دیگری از این مصاحبه درارزیابی میزان تحقق شعار سال جاری نیز بیان داشت: شعار سال جاری در ادامه شعارهای سالهای گذشته و ناظر بر تدوین نقشه راه کشور بوده است.

 

وی توجه به دومقوله فرهنگ و اقتصاد را در تدوین نقشه راه کشور امری ضروری برشمرد و افزود: مدیریت جهادی مدیریتی مبتنی بر دانش است که برای اعمال آن باید با انگیزه مضاعفی قدم برداشت.

 

نائب‌رئیس اول مجلس با اشاره به اینکه گام‎های ابتدایی برای به ثمر رساندن اقتصاد مقاومتی با ابلاغ سیاست‎های کلی و بالا دستی در این زمینه برداشته شده، متذکر شد: اما باید گفت که علیرغم کارهای انجام شده فعلی هنوز با  نقشه راه مدون و مدیریت جهادی مبتنی بر دانش و عزم و ایمان فاصله داریم.

 

ابوترابی فرد در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه اقدامات انجام شده برای تحقق اهداف مد نظر در اجرای شعار سال مناسب و کافی نبوده است.

تازه ترین اخبار