In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳
بازگشت
توصیه نایب رئیس مجلس به وزارت ارتباطات/ پرهیز از موازی کاری

توصیه نایب رئیس مجلس به وزارت ارتباطات/ پرهیز از موازی کاری

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به وزارت ارتباطات توصیه کرد: از موازی کاری دوری کرده و تبعیت از شورای عالی فضای مجازی را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسن ابوترابی فرد امروز در همایش فضای مجازی پاک اظهار داشت: امروزه قدرت های بزرگ دنیا با استفاده از توان سیاسی، علمی و اقتصادی تهدیدی برای سایر کشورها به حساب می آیند این در حالی است که ایران از این توانایی های علمی، سیاسی و اقتصادی خود برای دستیابی به آرمان های انسانی استفاده می کند.

 

وی با بیان اینکه فضای مجازی ابزار قدرتمندتری در دنیا به حساب می آید، گفت: به واسطه توسعه ابعاد فضای مجازی انقلاب عظیمی در حوزه اطلاعات اتفاق افتاده و تهدیدات آن نیز استثنایی شده است که این تهدیدات می تواند نفس انسان را دچار چالش کند.

 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حکم مقام معظم رهبری در تاسیس شورای عالی فضای مجازی گفت: رهبر انقلاب با هوشمندی چالش های این حوزه را به درستی مورد توجه قرار دادند. بر این اساس وظایف دستگاه های حاکمیتی است که نسبت به بستر سازی در این حوزه سرمایه گذاری جدی کنند.

ابوترابی فرد با اشاره به موازی کاری هایی که با فعالیت های شورای عالی فضای مجازی صورت می گیرد، گفت: فعالیت های موازی آفت نظام اسلامی است و باید دستگاه های حاکمیتی و اجرایی از آن دوری کنند.

 

وی به وزارت ارتباطات و سایر دستگاه های اجرایی توصیه کرد: از موازی کاری در حوزه فضای مجازی دوری کرده و تبعیت از شورای عالی فضای مجازی را در دستور کار قرار دهد و هماهنگ با این شورا فعالیت کند.

 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت شورای عالی فضای مجازی برعهده تمامی دست اندرکاران نظام است.

تازه ترین اخبار