In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳
بازگشت
مردمی بودن نظام در راهپیمایی ها معنا پیدا می کند

مردمی بودن نظام در راهپیمایی ها معنا پیدا می کند

یزد - ایرنا - نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: مردمی بون نظام جمهوری اسلامی ایران در این راهپیمایی های عظیم و در کنار صندوق های عزت آفرین رای معنا پیدا می کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید 'محمدحسن ابوترابی فرد' روز چهارشنبه در جمع راهپیمایان 22 بهمن شهر اردکان افزود: امروز شما نماد نظام سیاسی مقتدری هستند که اقتدار خود را از مشارکت عزت بخش ملت ایران در راهپیمایی های عظیم 22 بهمن در راهپیمایی های گسترده قدس و در کنار صندوق های رای به دست آورده است.

 

وی با اشاره به اینکه حضور عزت بخش و حماسه بزرگ سیاسی در 24 خرداد سال 92 با مشارکت بیش از 70درصد از کسانی که صلاحیت رای داشتند آفریدند راه را برای شکوفایی عزت و اقتدار این ملت هموار نمود ادامه داد: شما امروز پرچم دار مردم سالاری دینی در جهان اسلام هستید.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر می بینید کشور عراق بعد از صدها سال حضور بیگانگان دست نشانده عجانب، امروز مردم سالاری را تجربه می کند و یک حکومت مردمی برآمده از اراده ملت عراق در این کشور حکومت می کند دستاورد بزرگ، مشارکت و اقتداری است که شما آفریدید.

 

نایب رییس مجلس شورای اظهار داشت: اگر امروز ماشین های جنگی آمریکا در منطقه بر گل نشسته است، مزدوران آن در عراق، در روسیه و در سراسر جهان اسلام سیلی های سنگینی را از قهرمانان دین مدار مسلمانان دریافت می کنند بدلیل عزت و اقتداری است که شما افریدید.

 

ابوترابی فرد تاکید کرد: ملت بزرگ ایران اگر حماسه 22 بهمن ماه، پیروزی رزمندگان سلحشور ما در دفاع مقدس، مقاومت ایستادگی و پیروزی شما در تحریم های غیرانسانی نظام سلطه با مدیریت آمریکا بر ایران اسلامی پیروزی شما در این تحریم های شکننده نبود امروز مقاومت اسلامی در قلب دنیای اسلام به یک قدرت بالنده در رویارویی آمریکا مزدوران او و صهیونیست ها تبدیل نمی شد.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر عزت و اقتداری که ملت ایران آفریدند نبود امروز لبنان به نماد مقاومت اسلامی تبدیل نمی گشت این بازوی توانای ملت بزرگ ایران است که از آستین مقاومت اسلامی حزب الله لبنان بیرون آمده است و سیلی سخت را بر چهره سیاه صهیونیست می کوبد این اقتدار و عزت دستاورد عزت و اقتداری است که شما ملت بزرگوار ایران از آن بهره مند هستید.

 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این اقتدار را در سایه اسلام حضور دین در سایه محوریت ولی فقیه عالم، صالح، شجاع، مدیر و مدبر و حضور و مشارکت عزت بخش ملت بزرگ ایران بدست آورده ایم. 

 

وی اظهار کرد: برادران و خواهران باید در اسلامیت و جمهوریت نظام دقیق شوید، اسلامیت نظام در سایه حضور مقتدرانه فقیه عادل و صادق تعریف می شود.

 

ابوترابی فرد گفت: امیدوارم همچنان در پرتو آموزه های حیات بخش اسلام و با تمسک به قرن کریم و پیامبر اعظم (ص) و با وحدت و انسجام ملی و اسلامی و در پرتو حضور و مشارکت مبتنی بر ایمان عقلی و علم و معرفت قله های بلند عزت و اقتدار را کسب کنید.

 

نماینده مرم تهران در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه آینده متعلق به ملتی است که نماد استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، رشد و توسعه علمی و فن آوری، ایستادگی پیروزمندانه در برابر زیاده خواهی نظام سلطه با مدیریت آمریکای خائن و جهان خوار است، افزود: اینده متعلق به ملتی که امروز در دنیای ناامن ، نماد امنیت و متعلق به شما ملت بزرگ و سرافراز ایران اسلامی است.

 

وی اضافه کرد: مفتخرم که در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در استان یزد، استان خردورزان، دین مداران، جهاد و تلاش، عدالت حضور پیدا کرده ام.

 

وی گفت: برای شما مردم دین مدار، برای مردم متعهد به اسلام ودنباله رو راه امام که امروز با حضور مقتدرانه و عزت آفرین خویش در ساعات نخست 22 بهمن ، خود را در کنار انقلاب آرمان های امام بزرگوار و ایفای نقش به عنوان بازوی پرتوان و مقتدر رهبر معظم و عالی قدر انقلاب به نمایش گذارده اید آرزوی سعادت روزافزون دارم.

 

مردم شهرستان اردکان در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی همگام با نماینده مردم در مجلس، فرماندار و مسوولان اجرایی و قشرهای مختلف با حضور گسترده در راهپیمایی، بار دیگر با بنیانگذار جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر تجدید بیعت کردند.

 

شهرستان اردکان با 80 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال یزد واقع است. 

تازه ترین اخبار