In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳
بازگشت
شکست اردوگاه شرک و کفر در سوریه افتخاری ماندگار است

شکست اردوگاه شرک و کفر در سوریه افتخاری ماندگار است

نایب رییس مجلس شورای اسلامی درباره شهید الله دادی، گفت: این شهید بزرگوار تنها شهیدی است که با دخالت مستقیم رژیم صهیونیستی به مقام رفیع شهادت رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی‌، نائب رییس مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید محمدعلی الله دادی در پاسخ به این سوال که چرا رژیم صهیونیستی مستقیما چنین دخالت‌هایی می‌کند، اظهار کرد: به گمان بنده اردوگاه شرک و صهیونیست‌ها امروز شاهد شکست‌های پی در پی در میادین گوناگون هستند. شکست اردوگاه کفر و شرک در سوریه ماندگار و یک افتخار برای اسلام است. آنها هزینه‌های سنگینی را متحمل شده‌اند تا ملت مظلوم سوریه را زیر چکمه‌های صهیونیست‌ها و مزدوران آمریکا و داعشی‌ها قرار دهند و استخوان‌هایشان را خرد کنند اما نتوانستند.

 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آنها برنامه‌ریزی دقیقی کردند تا استخوان‌های ملت مقاوم و مظلوم عراق را در بغداد زیر چکمه‌های داعش و مزدوران کفر قرار دهند و از تمام توان خود استفاده کردند اما شکست خوردند.

 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اردوگاه شرک و صهیونیست‌ها شاهد شکست‌های پی در پی در میادین گوناگون هستند.

 

وی اضافه کرد: دشمنان تلاش زیادی کردند تا مقاومتی که نشان اقتدار امت اسلامی و عرب بوده را در لبنان منزوی کنند اما نتوانستند. آنها گمان نمی‌کردند که در تمامی این عرصه‌ها شکست‌های پیاپی را تجربه کنند.

 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی همچنین درباره شهید الله دادی، گفت: این شهید بزرگوار با دانش، ایمان و انگیزه بالا در کنار ملت مظلوم و مقاوم لبنان و حزب‌الله با همه وجود ایفای وظیفه نمود و برای دفاع از مردم مظلوم سوریه و ایستادگی و رویارویی با نظام سلطه و اردوگاه کفر صهیونیست‌ها از تمام توان بهره گرفت و تنها شهیدی است که با دخالت مستقیم رژیم صهیونیستی به مقام رفیع شهادت رسید./

 

تازه ترین اخبار