In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۳
بازگشت
تشویق ابوترابی فرد به عنوان شناگر پیش کسوت

تشویق ابوترابی فرد به عنوان شناگر پیش کسوت

مسابقات شنای پیش کسوتان کشور با حضور تیم شنای مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام ابوترابی در استادیوم آزادی تهران برگزار شد.

محسن سمیع زاده ، دبیرکل فدراسیون ، شنا ،شیرجه و واترپلو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت گفت: مسابقات قهرمانی پیش کسوتان شنای کشور با حضور 200 نفر از سراسر کشور دیروز و امروز در استخر مجموعه فرهنگی – ورزشی آزادی برگزار شد.

 

وی در ادامه گفت: مسابقات شنای پیش کسوتان به عنوان قسمتی از برنامه های سالانه فدارسیون جهانی شنا(FINA) و فدراسیون شنا ،شیرجه و واترپلوی جمهوری اسلامی ایران هرساله برگزار می شود.

 

دبیرفدراسیون شنای کشور که معتقد است این دوره از مسابقات متفاوت از دوره های پیشین برگزار شده ،گفت: خوشبختانه مسابقات شنای پیشکسوتان کشور از لحاظ کمی و کیفی بی نظیر بوده است .

 

سمیع زاده برجسته ترین نکته مسابقات شنای پیشکسوتان کشور ، را حضور تیم شنای مجلس شورای اسلامی دانست که باعث ایجاد انگیزه برای همه رقبا و شناگران این دوره از مسابقات شده بود  بطوریکه حضور نایب رئیس مجلس آنچنان شور و شوقی در سالن ایجاد کرده بود که گویی مسابقات کشوری در جریان است.

 

دبیرفدراسیون شنای ایران، با اشاره به حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در این دوره به عنوان یکی از شناگرهای پیش کسوت گفت: حضور و مسابقه حجت الاسلام ابوترابی فرد ، آنچنان شور و شوقی در میان دیگر شناگرها ایجاد کرده بود که تاکنون در این مسابقات مشاهده نشده است.

 

وی با تاکید بر همه گیر شدن ورزش در میان همه مردم ومسئولین جمهوری اسلامی گفت: حضور حجت الاسلام ابوترابی فرد با توجه به دغدغه های اجراییشان به عنوان نایب رئیس مجلس برای شرکت در این مسابقات قابل تقدیر و تشکر است. ادامه این گونه فعالیت های ورزشی از سوی مسئولین علاوه بر تبلیغ و ترویج سلامت و نشاط در جامعه اهمیت موضوع را برای اقشار مختلف افزایش می دهد.

 

در همین حال،اسماعیل حیدری به عنوان رئیس تربیت بدنی مجلس در تشریح حضور تیم شنای  مجلس شورای اسلامی گفت:  علی قاسمی به عنوان دبیرفراکسیون شنای مجلس یک تیم 5 نفره را برای حضور در این مسابقات تشکیل دادند که حجت الاسلام ابوترابی فرد به عنوان یکی از اعضا در این مسابقات شرکت کردند و تیم شنای مجلس  توانستند یک مقام دومی و یک مقام سومی در این مسابقات کسب کنند.

 

گفتنی است، مسابقات  شنای پیش کسوتان کشور عصر امروز با حضور حجت الاسلام ابوترابی فرد،نایب رئیس مجلس شورای اسلامی  به پایان رسید.

 

تازه ترین اخبار