In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳
بازگشت
 نایب رییس مجلس امروز به ملایر می رود

نایب رییس مجلس امروز به ملایر می رود

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر ابوترابی فرد به شهرستان ملایر گفت: نایب رییس مجلس شورای اسلامی در سفر یک روزه به شهرستان ملایر در یادواره شهدای بخش جوکار به سخنرانی خواهند پرداخت.

احمد آریایی نژاد در گفت و گو با پایگاه اطلاع‌رسانی حجت الاسلام ابوترابی، در رابطه با جزئیات سفر نایب رییس مجلس شورای اسلامی به شهرستان ملایر گفت: ما معمولا شخصیت هایی را که ذی نفوذ در کلان هستند را به منظور حضور در مراسم های مختلف دعوت می کنیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: امسال نیز پیشنهاد شد که از نایب رییس مجلس شورای اسلامی جهت سفر یک روزه به ملایر و حضور در مراسم یادواره شهدای بخش جوکار دعوت به عمل آورده شود و آقای ابوترابی هم این دعوت را پذیرفتند.

وی ادامه داد: نایب رییس مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه عازم ملایر شده و در این سفر یکروزه در یادواره شهدای بخش جوکار به سخنرانی خواهد پرداخت.

این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: برخی دستگاه ها به مناسبت های مختلف مراسمی را شهر برگزار می کنند و ما هم به عنوان خادم ملت سعی در کثیر کردن این مراسم ها داریم.

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: البته لازم به ذکر است که ما پیشنهاد دادیم که نایب رییس مجلس در سایر جلسات شهر و استان هم حضور داشته باشند، فردا هم معاون اول رییس جمهور با حضور در استان و شهرستان ملایر از چند پروژه بازدید خواهند کرد./

تازه ترین اخبار