In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳
بازگشت
کسب موفقیت در گرو استقامت و پایداری است

کسب موفقیت در گرو استقامت و پایداری است

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم گراميداشت شهداي كاووسيه شهرستان قدس گفت: از نگاه قرآن موفقیت ها در گرو ایستادگی است و رمز دستیابی به موفقیت در استقامت و ایستادگی است و انسان هایی که خداوند سبحان را به عنوان خالق و مربی بشناسند، تحت تربیت و هدایت خدا قرار دادند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري تهران ، حجت الاسلام سید 'علی اکبر ابوترابی فرد' در آیین گرامیداشت و یادواره شهدای کاووسیه شهرستان قدس افزود: انقلاب اسلامی هر چه دارد از خون مقدس شهداست و این شهدای والامقام دنیا را برای ما با عزت و بهشت برین را نیز برای خود در سایه ایمان و استقامت ایجاد کردند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز انقلاب اسلامی هرچه دارد از خون مقدس شهداست و دنیای اسلام، لبنان، فلسطین، یمن، سوریه و عراق هرچه دارند از برکت خون شهدا و دفاع مقدس انقلاب اسلامی است.

ابوترابی گفت: انسانی که در راه حق قدم بردارد و اهل استقامت باشد ملائکه و خداوند نیز در مورد وی می گویند ما اولیا شما هستیم و شما تحت ولایت و حمایت ما قرار دارید.

وی گفت: فرزندان سلحشور این سرزمین و شهدای عالیقدر، جانبازان پر افتخار و آزادگان صبور در جبهه های نبرد حق علیه باطل در راستای اطاعت امر خدا، انجام وظیفه کردند و به همین دلیل دفاع مقدس به یک نردبان در مسیر عزت، افتخار و رسیدن به قله عظمت برای این ملت تبدیل شد.

ابوترابی فرد، رزمندگان اسلام و شهدای عالیقدر هشت سال دفاع مقدس را اهل ایمان و استقامت دانست و گفت: در طول جنگ تحمیلی ملائکه الهی بر آنها نازل شدند و این عظمت را به وجود آوردند.

وی با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام و آزادگان در دوران هشت سال دفاع مقدس، افزود: آنچه در اسارت وجود نداشت ترس و خوف بود و اخوی بزرگوار بیان می کرد که اسارت و اردوگاه قطعه ای از بهشت بود چرا که آزادگان خوف و حزنی از آن نداشتند.
ابوترابی فرد تصریح کرد: این ثمره گام برداشتن در راه حق و ایستادگی در صراط مستقیم است و انسانی که در راه خدا قدم بردارد دنیا و آخرت را بهشت می کند.

فرماندار شهرستان قدس نیز در این آیین گفت: سخن گفتن در مورد شهدا و وصف عظمت آنها توفیق می خواهد چون آنها زنده اند و نظاره گر همه اعمال ما هستند، شهدا مقدس هستند و ستاره هایی هستند که راه را به ما نشان می دهند.

'نورمحمد فردی' افزود: شهرستان قدس 400 شهید والامقام تقدیم نظام کرده که 12 شهید متعلق به منطقه کاووسیه است و همچنین مدفن این دو شهید زیارتگاه مردم شهرستان شده است.

در این مراسم صادق خراسانی از شعرای آیینی برخی از سروده های خود را قرائت کرد و مداحان اهل بیت نیز به مدیحه سرایی پرداختند.

تازه ترین اخبار