In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳
بازگشت
حمله اسراییل به مسجد الاقصی بر استقامت فلسطینیان می افزاید

حمله اسراییل به مسجد الاقصی بر استقامت فلسطینیان می افزاید

تهران - ایرنا - نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: حمله صهیونیست ها به مسجد الاقصی، بر استقامت و عزم فلسطینیان در مبارزه با این رژیم می افزاید.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد روز دوشنبه در حاشیه مراسم رونمایی از 21 کتاب آموزشی تخصصی مداحی در جمع خبرنگاران افزود: این اعمال وحشیانه نفرت فلسطینی ها و دنیای اسلام را از این رژیم افزایش داده و مسیر پیروزی ملت مسلمان را هموار خواهد کرد.

 

وی اضافه کرد: مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان و مورد احترام همه ادیان الهی است و از طرف دیگر پایگاه معراج پیامبر اکرم (ص) بوده است.

 

ابوترابی، که در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما سخن می گفت، افزود: رفتار صهیونیست ها در بی ادبی به مسجد الاقصی، برآمده از شکست هایی است که در عرصه های سیاسی و نظامی تحمل کرده اند. 

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: صهیونیست های عصبانی، شکست خورده و آسیب دیده که هنوز زخم های عمیق جنگ نابرابر با مردم مظلوم، کودکان و زنان و فرزندان غزه را از خاطر نبرده اند، رفتارهایی دارند که هیچ توجیهی ندارد.

 

وی تاکید کرد: تنها اثری که حمله رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی دارد آن است که بر استقامت و عزم فلسطینیان و دنیای اسلام می افزاید.

 

نظامیان صهیونیست چهارشنبه گذشته با حمله گسترده به مسجدالاقصی و شلیک بمب های صوتی و گلوله های پلاستیکی، شماری از نمازگزاران و متولیان این مسجد را زخمی کردند.

 

شیخ عزام الخطیب مدیر کل اوقاف قدس و امور مسجد الاقصی گفت: نظامیان صهیونیسیتی به مسجد القبلی حمله کرده، با کفش وارد آن محل مقدس شدند و تا پای منبر این مسجد نیز پیش رفتند.

 

بنابه اظهارات شاهدان عینی، درگیری هایی در داخل مسجد القبلی روی داد و نیروهای رژیم صهیونیستی گلوله های پلاستیکی بسیار زیادی به سمت محافظان در این مسجد شلیک کردند که بر اثر این حملات شماری از فلسطینی ها زخمی شدند؛ سپس نیروهای رژیم اشغالگر با هدف ممانعت از ورود افراد، در مسجد را با زنجیر بستند.

 

تازه ترین اخبار