In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳
بازگشت
میزان عاقل بودن در تناسب مستقیم با مدیریت هوا و هوس قرار دارد

میزان عاقل بودن در تناسب مستقیم با مدیریت هوا و هوس قرار دارد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر حاج ملا علی کنی فقاهت، تفکر و بصیرت سیاسی را با یکدیگر پیوند زده بود، آیت الله باقری کنی در میان شما چون مشعل پرفروغی می درخشد که فقاهت با عقلانیت و اندیشه در ایشان گره خورده و عالم تربیت یافته دینی تحویل جامعه اسلام داده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی فارس، حجت الاسلام ابوترابی ، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پیش از خطبه های نماز جمعه غرب تهران اظهار داشت: دین اسلام، دین مدیریت دنیا برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت است و یکی از مهمترین عرصه های مدیریت که اداره سیاسی است، نماز جمعه است.

 

وی با ابراز تسلیت به مناسبت درگذشت حضرت آیت الله مهدوی کنی، عنوان کرد: از ویژگی های آیت الله مهدوی کنی، هوشمندی و عقل گرایی ایشان بود.

 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: میزان عاقل بودن در تناسب مستقیم با مدیریت هوا و هوس قرار دارد.

 

ابوترابی گفت: اگر حاج ملا علی کنی فقاهت، تفکر و بصیرت سیاسی را با یکدیگر پیوند زده بود، آیت الله باقری کنی در میان شما چون مشعل پرفروغی می درخشد که فقاهت با عقلانیت و اندیشه در ایشان گره خورده و عالم تربیت یافته دینی تحویل جامعه اسلام داده است.

 

وی در ادامه سخنان اخلاقی خود خطاب به مادران و پدران گفت:  پدران و مادران با تربیت فرزندان عالم و فقیه در مکتب امام صادق علیه السلام باید رهرو راه فقها که مبتنی بر اخلاق، دیانت و خداپرستی است، باشند و راه آیت الله حاج ملا علی کنی ، آیت الله باقری کنی و آیت الله مهدوی کنی را بپیمایند.

 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین از فعالیت ها و اقدامات امام جمعه، حجت الاسلام صالح نیا تقدیر و تشکر کرد و برای وی آرزوی توفیقات روزافزون از خداوند متعال داشت.

تازه ترین اخبار