In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۳
بازگشت
ابوترابی: نظر وزارت اطلاعات باید فصل‌الخطاب باشد

ابوترابی: نظر وزارت اطلاعات باید فصل‌الخطاب باشد

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: نظر وزارت اطلاعات درخصوص صلاحیت افراد برای گرفتن مسوولیت باید فصل الخطاب باشد در غیر اینصورت آسیب های جدی خواهیم دید.

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: نظر وزارت اطلاعات درخصوص صلاحیت افراد برای گرفتن مسوولیت باید فصل الخطاب باشد در غیر اینصورت آسیب های جدی خواهیم دید.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید 'محمد حسن ابوترابی فرد' شنبه شب در نشست شورای اداری استان قزوین که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد، افزود: نظرات کارشناسان این وزارتخانه به عنوان دیده بان امین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید بیش از پیش توجه شود.

وی از وزارت اطلاعات به عنوان یک نهاد پویا و بالنده و پیشرو در نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد که در اجرای مسوولیت ها و وظایف خود موفق عمل کرده است و اظهار داشت: این وزارتخانه توانسته از چالش ها و مشکلات مختلف با اقتدار عبور کرده و تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

حجت الاسلام ابوترابی فرد یکی از دلایل مهم اقتدار نظام جمهوری اسلامی را کارایی وزارت اطلاعات خواند و اظهار کرد: دلایل گوناگونی برای این ادعا وجود دارد از جمله اینکه این نهاد از درون نظام جوشیده و فرزند انقلاب است و مساله دوم دانش وتخصص بالایی می باشد که در نزد فعالان عرصه اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمان(عج) که افرادی متدین، معتقد به نظام مقدس جمهوری اسلامی، قانون اساسی و ولایت فقیه می باشند، است.

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی با اظهار اینکه اقدامات اطلاعاتی کار ساده ای نیست و دانش و تخصص در این حوزه حرف اول را می زند، افزود: در همین راستا بدون شک یک دنیا تخصص و دانش پشتوانه وزارت اطلاعات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام ابوترابی فرد با تاکید بر اینکه باید استعدادهای اطلاعاتی میهن اسلامی را پاس داشت و از آنها حراست کرد، در پایان اظهار داشت: مقام معظم رهبری نگاه ویژه ای به وزارت اطلاعات دارند تا این نهاد همواره از رشد و بالندگی برخوردار باشد.

آیت الله 'علی اسلامی' نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری نیز در این نشست، امنیت و آرامش را رکن مهم و اساسی هر جامعه بشری عنوان کرد و گفت: این اصل در هرجا که حفظ شده و ارتقا یابد، آن جا آبادانی و آسایش خواهد بود و می توان به تحقق آمال و آرزوها امیدوار بود.

امام جمعه تاکستان از امنیت به عنوان اصلی که خمیر مایه و سرمایه اصلی همه اصول و ارکان دیگر یاد کرد و گفت: اگر جوامع بشری از این اصل فاصله بگیرند، هیچ دستاوردی برای جامعه باقی نمی ماند.

آیت اله اسلامی با اشاره به وجود ناآرامی و تشنج ها در خاورمیانه، گفت: در این میان کشورمان از ضریب بالای امنیت و آرامش برخوردار می باشد که این مهم با تلاش های سربازان گمنام امام زمان(عج) و مجاهدت های خاموش آنان پدید آمده است که باید به این تلاش ها آفرین گفت و از آن قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه کسانی که امنیت و آرامش را به جامعه هدیه می بخشند دارای ماموریتی الهی می باشند، در پایان افزود: نهادهای مختلفی در تامین آرامش و امنیت جامعه و نظام اسلامی ما دخالت دارند که در این بین نقش وزارت اطلاعات برجسته است.

در این نشست مدیرکل پیشین اطلاعات استان قزوین تودیع و مدیرکل جدید معرفی شد.

تازه ترین اخبار