In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۳
بازگشت
دانشگاه فنی وحرفه ای گره گشای مشکلات بخش صنعت است

دانشگاه فنی وحرفه ای گره گشای مشکلات بخش صنعت است

مشهد - ایرنا - نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت دانشگاه فنی وحرفه ای در شرایط سخت اشتغال در کشور، گره گشای مشکلات بخش صنعت است.

حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد روز یکشنبه درآیین افتتاح بیست ودومین جشنواره سراسری فرهنگی هنری دانشجویان دانشگاه فنی وحرفه ای کشور در دانشگاه فردوسی مشهد افزود: دانشگاه فنی وحرفه ای با جدیت برای آموزش نیروهای ماهر تلاش و نیاز بخش صنعت را در این زمینه تامین می کند.

 

وی اظهار کرد: آموزش و مهارت از نیازهای مهم در بازار اشتغال است و دانشگاه فنی وحرفه ای این نیاز را در کشور تامین می کند.

 

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم نقشه راه را برای انسان تعریف کرده، گفت: برای رسیدن به بهترین زندگی که هدف هر انسان هوشمند و متفکر است، پیروی از اصول قرآن کریم او را به حیات مطلوب می رساند.

 

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی افزود: شایسته است هر انسان با توجه به توصیه های قرآن کریم برای رسیدن به حیات شرعی و عقلی تلاش کند.

 

وی با اشاره به جلسه استیضاح وزیر علوم، گفت: فرجی دانا در این جلسه از سلوک اخلاقی و منش معرفتی فاصله نگرفت و در چارچوب اخلاق اسلامی سخن گفت که این ثمره تربیت دینی است و باید بدانیم عمل صالح بدون ایمان و رشد اخلاقی به دست نمی آید.

 

عضو هیات رییسه مجلس تاکید کرد: ایمان هم راه را نشان می دهد و هم انسان را مدیریت می کند و در حقیقت ایمان خود سرمنزل مقصود است و نیازهای مادی، روحی و معنوی را برطرف می کند.

 

بیست ودومین جشنواره سراسری فرهنگی هنری دانشجویان دانشگاه فنی وحرفه ای کشور از 9 شهریور ماه به مدت سه روز در مشهد برگزار می شود./2

 

تازه ترین اخبار