In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
سه شنبه ۲۸ امرداد ۱۳۹۳
بازگشت
حضور حجت الاسلام ابوترابی فرد در بزرگداشت آزادگان فریدن

حضور حجت الاسلام ابوترابی فرد در بزرگداشت آزادگان فریدن

نماینده مردم فریدونشهر، فریدن و چادگان از حضور نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی در فریدن خبر داد و گفت: حجت السلام ابوترابی فرد برای حضور در بزرگداشت آزادگان شهر فریدن به استان اصفهان سفر می کند.

محمد علی اسفنانی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت با بیان این خبر گفت: پنجشنبه هفته جاری(30 مردادماه) حجت اسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی در همایش تجلیل از آزادگان شهرستان فریدن حضور پیدا می کند.

 

وی ادامه داد: همچنین ایشان با خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگان شهرستان فریدن دیدار می کند و با توجه به تاکید مجلس شورای اسلامی در رفع مشکلات آ‍زادگان و جانبازان و خانواده ی شهدای هشت سال دفاع مقدس امیدواریم سفر ایشان بتواند گوشه ای از مشکلات اسوه های مقاومت را حل کند.

 

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی به حضور همه جانبه مردم حوزه انتخابیه اش در دفاع مقدس اشاره کرد و خاطرنشان کرد: شهرستان فریدن، فریدونشهر و چادگان علی رغم جمعیت کم و محرومیت در طی هشت سال دفاع مقدس تعداد قابل توجهی آزاده، جانباز، شهید و مفقود الاثر به میهن عزیزمان تقدیم کرده اند و از تمام توان خود را برای دفاع از کشور و انقلاب استفاده کرده اند./

 

تازه ترین اخبار