In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۳
بازگشت
کینه توزی های آمریکایی ها و صهیونیست های جنایتکار شرایط سختی را برای مردم مظلوم فلسطین و عراق رقم زده

کینه توزی های آمریکایی ها و صهیونیست های جنایتکار شرایط سختی را برای مردم مظلوم فلسطین و عراق رقم زده

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کینه توزی های آمریکا و صهیونیست های جنایتکار باعث شده مردم عراق، فلسطین، سوریه، بحرین و افغانستان در شرایط سختی به سر ببرند که مسلمانان باید با اتحاد زمینه رهایی مظلومان را از استبداد ستمگران فراهم کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجه الاسلام ابوترابی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در سومین همایش تقدیر از خیرین و بانیان خیرات نان کریم اهل بیت(ع) گفت: یکی از نشانه های دوستان خدا این است که انسان ها را دوست دارند و به همنوعان خود کمک می کنند.

 

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس افزود: انسان پاک ترین و بهترین مخلوق خداوند متعال است و خداوند قرآن را برای انسان نازل کرده است.

 

ابوترابی فرد تصریح کرد: قلب اخوی مرحومم لبریز از محبت به انسان ها بود و پیوسته بر روی موضوع حمایت از انسان ها تأکید داشت.

 

وی افزود: حضرت آیت الله بهجت از حدود 12 سالگی تا 90 سالگی گناه نکرد و تمام تلاش خود را کرد که در زندگی شخصی به انسان ها دروغ نگوید همیشه از غیبت پرهیز می کرد.

 

ابوترابی فرد تصریح کرد: آیت الله بهجت فرمودند که سیدابن طاووس در کتاب دعای اقبال خود می گوید که در شب های قدر برای کفار دعا می کردند که از این موضوع می توان ایده گرفت که وی برای هدایت انسان ها دغدغه داشتند.

 

وی افزود: یکی از دغدغه های هدایت انسان ها بوده است بنابراین بندگان خدا باید در غم و شادی همدیگر شریک شوند.

 

نایب رئیس مجلس گفت: سردار شمشاد محبی می گوید در دوران اسارت اخوی ام با وجود شکنجه های شدید از سوی دشمنان هیچگاه به آنها التماس نمی کرد که دست از شکنجه بکشند و رفتار محبت آمیز او به نحوی بود که باعث می شد دشمنان را جذب کند بنابراین به همه توصیه می کنم در ماه رمضان کدورت ها را کنار بگذارند.

 

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: انفاق مالی یکی از راه های خدمت به مردم است که در این رابطه باید بگویم زمانی تمام دارایی های برادر مرحومم 20 هزار تومان بود که ایشان آن را به شخصی که نیاز داشت کمک کرد بنابراین انسان ها باید در شرایط سخت اقتصادی به هم کمک کنند.

 

وی افزود: انفاق و خدمت به انسان ها سعادت دنیا و آخرت را رقم می زند، امام حسن مجتبی(ع) دو مرتبه تمام ثروت خود را به طور کامل انفاق کرد و سه مرتبه نیز نیمی از ثروت خود را به مردم کمک کرد بنابراین باید از زندگی این امام بزرگوار درس بگیریم.

 

ابوترابی فرد ا فزود: انفاق می تواند از مال، آبرو، دانش و هر سرمایه ای باشد.

 

نایب رئیس مجلس گفت: کینه توزی های آمریکا و صهیونیست های جنایتکار باعث شده مردم عراق، فلسطین، سوریه، بحرین و افغانستان در شرایط سختی به سر ببرند که مسلمانان باید با اتحاد زمینه رهایی مظلومان را از استبداد ستمگران فراهم کنند.

 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امیدوارم برادران و خواهران فعال در بنیاد خیریه وفاق سبز علوی تمام تلاش خود را در جهت خدمت به مردم انجام دهند و در این راه خیر موفق باشند.

 

لازم به ذکر است در انتهای این مراسم از سوی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تندیس های نیکوکاری به خیرین حاضر در این مراسم اهدا شد./

 

تازه ترین اخبار