In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۳
بازگشت
هزینه اداره کشور بایستی به حداقل ممکن کاهش یابد

هزینه اداره کشور بایستی به حداقل ممکن کاهش یابد

شهرری-ایرنا- نایب رییس مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر الگو برداری از مجموعه های مدیریتی موفق کشور گفت: بایستی هزینه اداره کشور به حداقل ممکن کاهش یابد.

ˈسیدمحمد حسن ابوترابی فردˈ سه شنبه شب در آئین افطاری جمعی از مسوولان، خیرین و معتمدین شهرستان ری در آسایشگاه خیریه کهریزک اظهار کرد: اداره مطلوب، کم هزینه و مسوولانه یک مجموعه عمومی، هنر یک مدیر محسوب می شود.

 

وی افزود: الگو برداری از مجموعه های مدیریتی موفق در استفاده مناسب و بهینه از منابع مالی در شرایط فعلی کشور امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

 

وی با اشاره به نگه داری جمعی از سالمندان، معلولان جسمی و ذهنی در آسایشگاه خیریه کهریزک، تصریح کرد: خادمان آسایشگاه کهریزک در عالی ترین سطح با کمترین هزینه و بدون منت، به مددجویان خدمت رسانی می کنند.

 

ابوترابی فرد بیان داشت: خدمات رسانی به مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک در مقایسه با خدمات مشابه در بیرون از این آسایشگاه با کیفیتی به مراتب بالاتر و هزینه کمتر انجام می شود.

 

وی در ادامه، به مدیران و مسوولان حاضر در این ضیافت افطاری توصیه کرد: اگر می خواهید در دوران خدمات مدیریتی خود موفق باشید بایستی از شیوه مدیریتی آسایشگاه خیریه کهریزک الگو برداری کنید.

 

آسایشگاه سالمندان کهریزک در سال 1352 با مساحت بیش از 40 هزار متر مربع اهدائی مرحوم ˈحاج حسن محمدیˈ و در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در جنوب ترین نقطه پایتخت، احداث شد.

تازه ترین اخبار