In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
پنجشنبه ۵ تیر ۱۳۹۳
بازگشت
تقدیر ابوترابی از شهدای هفتم تیر به ویژه آیت الله شهید بهشتی

تقدیر ابوترابی از شهدای هفتم تیر به ویژه آیت الله شهید بهشتی

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه سالگرد هفتم تیر ماه و انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی گفت: تشییع پیکر شهدای حفظ اسلامی به حضور مقتدرانه ایران در رویایی با استکبار تبدیل شد و زمینه استحکام ارکان نظام جمهوری اسلامی فراهم آمد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر محمد حسن ابوترابی فرد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی روز سه شنبه با گرامیداشت روز هفتم تیر ماه گفت: روز هفتم تیر ماه یادآور حادثه خونبار هولناک که شجره اسلامی را آبیاری و بارور نمود است.

 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در هفتم تیرماه دفتر حزب جمهوری اسلامی در حالی که جمعی از بلند پایه ترین مسئولان نظام و ستارگان پرفروغی چون آیت الله بهشتی، 12 معاون وزیر و حدود 30 نماینده در آن جلسه حضور داشتند که با بغض منافقین منفجر شد و 72 یار امام با ذکر خدا بر لب به دیدار حق شتافتند.

 

ابوترابی فرد ادامه داد: در این حادثه مردم ایران در سراسر کشور مجالس عزاداری باشکوهی برگزار کردند و نفرت عمیق خود را به نمایش گذاشتند.

 

تشییع پیکر شهدای حفظ جمهوری اسلامی به حضور مقتدرانه ایران در رویارویی با استکبار تبدیل شد و زمینه استحکام ارکان نظام جمهوری اسلامی فراهم آمد.

 

به گفته ابوترابی فرد امام (ره) بعد از این حادثه فرمودند ملت ایران در این فاجعه 72 تن شهید بی گناه را به شهدای کربلا تقدیم نمود و همچنین رهبر معظم انقلاب درباره این حادثه اشاره کردند که حادثه هفت تیر نشان داد ضربه های سنگین از این قبیل نمی تواند به استحکام نظام جمهوری اسلامی خللی ایجاد کند.

 

وی در پایان برای شهدای عالیقدر حادثه هفتم تیر بخصوص سید شهیدان آیت الله بهشتی خواستار علو درجات شد و برای خانواده های تمامی شهدای این حادثه آرزوی صبر و استقامت کرد.

تازه ترین اخبار