In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
بازگشت
ایرنا به عنوان بازوی توانای نظام ایفای نقش می کند

ایرنا به عنوان بازوی توانای نظام ایفای نقش می کند

تهران-ایرنا- حجت الاسلام ˈسید محمدحسن ابوترابی فردˈ نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان بازوی توانا در چارچوب اهداف نظام ایفای نقش می کند.

ابوترابی فرد روز شنبه در جمع کارکنان ایرنا افزود: خبرگزاری جمهوری اسلامی، نهاد مهمی است که مدیریت کنونی آن شرایط نوینی را فراهم و اراده جدی ایجاد کرده که از همه ظرفیت هایش برای افزایش اقتدار نظام بهره گیرد. 

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در بیانات مقام معظم رهبری دو رسالت خطیر این نهاد (ایرنا) با عنوان های ˈنبض تپنده نظام ˈو ˈدست قدرتمند و بزن نظامˈ توصیف شده که این تعریف، حکیمانه و با نگاه درست از جایگاه این خبرگزاری و رسالتی است که برعهده آن قرار دارد.

 

وی گفت: توصیف قلب تپنده توسط سکاندار نظام نشان می دهد خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان یک نهاد ملی چه امر خطیر و مهمی در دنیای خبرپراکنی امروز برعهده دارد و باید در این مسیر نقش تعیین کننده ای ایفا کند. 

 

نایب رئیس مجلس افزود: امروز خبرها توسط خبرگزاری حکیم (ایرنا) رصد می شود و آنجا که مصالح و منافع ملی اقتضا کند، برخورد مناسبی در آن حوزه انجام می گیرد.

 

وی بیان کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی در انعکاس اخبار نظام با اتقان و استحکام عمل می کند به گونه ای که سرعت، دقت را در خطر و آسیب قرار ندهد؛ سرعت، دقت و حکمت را در کنار هم داشتن (در اطلاع رسانی)کار بسیار خطیری است که در خبرگزاری جز توسط انسان های عالم، متخصص، هوشمند، کارآزموده و باتجریه به دست نمی آید.

 

ابوترابی فرد گفت: در بازدید کوتاهم از بخش های مختلف ایرنا، توانایی، صلابت علمی و تجربه های انباشته شده را در کنار تعهد در کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی مشاهده کردم؛ یک سرمایه سنگینی که از تجربه های متراکم به وجود آمده است.

 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد که کارکنان ایرنا در تبیین این ظرفیت های بالفعل و استعدادهای بالقوه، ارتقای بیشتر آنها و نیز معرفی آنها به دیگران، به خوبی ایفای نقش کنند.

 

ابوترابی فرد پیش از سخنرانی در جمع کارکنان ایرنا، با ˈمحمد خدادیˈ مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی دیدار داشت و در جریان بازدید از بخش های مختلف خبرگزاری نیز با روند تولید و انتشار انواع فرآورده های خبری در این خبرگزاری بیشتر آشنا شد.

 

خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) از سال 1313 فعالیت دارد و امسال هشتادمین سالگرد تاسیس این نهاد است؛ اینک خبرگزاری جمهوری اسلامی در قالب گروه های مختلف متمرکز در تهران، بیش از 60 مرکز و دفتر استانی و شهرستانی و حدود 30 دفتر خارجی در نقاط مختلف جهان فعالیت می کند.

تازه ترین اخبار