In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
یکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳
بازگشت
دستاوردهای هسته ای نتیجه ایستادگی و مقاومت ملت ایران است

دستاوردهای هسته ای نتیجه ایستادگی و مقاومت ملت ایران است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در دفاع مقدس 9800 شهید گرانقدر استان مقاوم و سلحشور کرمانشاه در سایه عقل، علم و ایمان حرکت کردند و نماد امنیت را در منطقه پر تلاطم بوجود آوردند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی در آیین گرامیداشت 414 شهید گرانقدر و والامقام سنقرو کلیایی با بهره گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: برای فتح قله های پیشرفت و ترقی، داشتن سه عامل عقل، علم و عزم لازم و ضروریست.

 

وی افزود: شهادت دستاورد حیات عقلانی است و شهدا چون عاقل بودند دنیا و آخرت خود را آباد کردند و ایران اسلامی را از دسیسه های دشمن حفاظت کردند.

 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:جوانان بایستی تلاش کنند که در جانشان عقل حکومت کند نه غرایز و شهوات، در غیر این صورت سقوط خواهند کرد و دشمن با استفاده از فیلمهای مبتذل و مواد مخدر به اهداف پلید خود دست پیدا خواهد کرد.

 

وی افزود:414 شهید سنقر و کلیایی اگر می خواستند در سایه هوی و هوس حرکت کنند، هیچ ارزشی نداشتند و هیچ ارزشی را خلق نمی کردند.

 

ابوترابی دستاوردهای هسته ای را نتیجه ایستادگی و مقاومت ملت ایران درسخت ترین شرایط و تحریم ها برشمرد و گفت: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران به تنهایی با تکیه بر قدرت ملی و با الهام از رهبر معظم انقلاب، در یک طرف میز مذاکره و شش قدرت بزرگ دیگر در طرف دیگر میز قرار گرفته اند نشانه قدرت ایران است.

 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از مسئولین خواست ایران اسلامی را با مدیریت جهادی خود ارزان اداره کنند تا در تمامی عرصه ها موفقیت حاصل شود.

 

محمد ابراهیم محبی نماینده مردم سنقرو کلیایی در مجلس شورای اسلامی هم با بهره گیری از آیات الهی جایگاه والای شهدا را تشریح کرد و ایمان، تقوی و استقامت را از خصوصیات بارز و ارزشمند شهدای گرانقدر برشمرد.

 

مراسم یادواره بزرگ 414 شهید شهرستان سنقرو کلیایی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم، با شکوه خاصی در سالن ورزشی تختی این شهرستان برگزار شد.

 

تازه ترین اخبار