In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳
بازگشت
پیوند مردم با رهبری وحدت ملی را حفظ کرده است

پیوند مردم با رهبری وحدت ملی را حفظ کرده است

کرمان - ایرنا - نایب رییس مجلس شوای اسلامی گفت: آنچه وحدت ملی را حفظ کرده فرهنگ، دین و پیوند مردم با رهبری است.

حجت الاسلام والمسلمین ˈسید محمد حسن ابوترابی فردˈ عصر پنجشنبه در جمع خانواده های ایثارگران رفسنجان افزود: امروز مشکلات بسیاری دامنگیر مردم شده و با کاهش ارزش پول ملی هزینه زندگی افزایش پیدا کرده اما وحدت ملی ما ایرانیان آسیب ندیده است. 

 

وی گفت: دفاع مقدس، استقلال، مردم دلسوز و دوستداران انقلاب و نظام از سرمایه های بزرگ ایران اسلامی هستند لذا مردم آگاه باشند که فرهنگ کار و تلاش و فرهنگ تولید کالا با بهترین کیفیت و کمترین هزینه رویکرد جدید پیدا کرده و این تولید می تواند راه واردات را ببندد و راه صادرات را باز کند. 

 

حجت الاسلام ابوترابی فرد به ظرفیتهای کشور از جمله کشاورزی، تولید کالاهای باارزش و معماری ایران اسلامی که نمونه آنها در دنیا یافت نمی شود اشاره و بیان کرد: بایستی در ایران نقاط مستعد آب، خاک و جاهایی را که نیاز است شناسایی کرد. 

 

وی در ادامه گفت: انرژی هسته ای تنها انرژی جایگزین انرژی فسیلی است که نظام ایران این خط را شکست و وارد این فناوری شد. 

 

او افزود: زمانی می توان به اشتغال پایدار رسید که کشور با کمترین هزینه ها برای تولید ملی و تولید ثروت به دست مردم مسیر را به سمت کار و تولید هدایت نموده و اینها در اصل اقتصاد مقاومتی است. 

 

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی برگهای زرین فراوانی دارد و در این کارنامه 35 ساله انقلاب پیروزیهای بی شماری داشته اما در کنار این نقطه های اوج ضعفها و کاستیهایی وجود دارد که امری طبیعی است. 

 

وی افزود: انقلاب ما در دوران عمر شیرخوارگی، کودکی و نوجوانی و جوانی در 33 سال قبل با انواع توطئه ها و دشمنیها از سوی قدرتهای بزرگ مواجه بود. 

 

او به جنگ هشت ساله دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: این جنگ از زوایای مختلف حادثه استثنایی و رویداد بزرگ در تاریخ ایران و منطقه با دستاوردهای غیرقابل تصور است. 

 

حجت الاسلام ابوترابی فرد ادامه داد: در ایران قدرت خداوند و تلاش پرچمداران، رزمندگان، شهدای عالیقدر و حمایتهای خانواده ها در پشت جبهه ها باعث پیروزی شد. 

 

وی گفت: خداوند در سالهای دفاع مقدس سعادتی به شهدای انقلاب، جانبازان و رزمندگان صبور داد که پرچمداران نظام باشند و این در حالی است که حضور در جنگ و خدمت به خلق خدا آرزوی همه انبیاء و اولیاء خداوند بوده است. 

 

حجت الاسلام ابوترابی فرد افزود: اینکه می بینید سردار شهید محمدی پور که به حق نامش را شهید عارف نامیده اند به این دلیل است که گفته بود نخستین کسی را که در آخرت شفاعت خواهم کرد کسی است که مرا به مقام شهادت برساند. 

 

وی به شکنجه های سخت نیروهای بعثی در زندانهای عراق اشاره و بیان کرد: اسارت قطعه ای از بهشت است زیرا اسرای ما در اسارت شکنجه ها را تحمل می کردند و روحیه انقلابی و اسلامی خود را حفظ می کردند اما در آنجا آماری از بیماران روانی و افسردگی دیده نمی شد. 

 

او افزود: دفاع مقدس قله بلندی در تاریخ جهان و ایران است. 

 

وی گفت: شهدا برکاتی هستند که در جبهه ها جنگیدند، امروز نیز ایران را حیات بخشیده اند و فرهنگ زنده بودن مساجد، حسینیه ها و مزارهای شهدا در روزهای جمعه به عطر شهدا است و این عطر تا ابد موج می زند.

تازه ترین اخبار