In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
سه شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
بازگشت
فرهنگ مصرف کالاهای ایرانی جایگزین کالاهای خارجی شود

فرهنگ مصرف کالاهای ایرانی جایگزین کالاهای خارجی شود

تهران بزرگ - ایرنا – نایب رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر مدیریت صحیح مصرف در جامعه ، گفت: باید تلاش کنیم تا فرهنگ مصرف کالاهای داخلی جایگزین کالاهای خارجی شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «سیدمحمدحسن ابوترابی فرد» روز سه شنبه در آیین تجلیل از 14 هزار شهید جامعه کارگری افزود:ارتقاء کیفیت، کاهش هزینه ازسوی تولیدکنندگان و تشویق مردم به مصرف کالاهای داخلی از اقدامات مهم برای نهادینه شدن فرهنگ مصرف کالاهای تولید داخل است.

 

وی اظهار کرد: همگان اعم از مجلس شورای اسلامی، دولت و مردم باید تلاش کنیم تا سال ˈاقتصاد و فرهنگˈ به سال ارتقاء کارایی و بهره وری تبدیل شود.

 

ابوترابی فرد افزود: در گام نخست باید با عرضه کالاهای مرغوب و با کیفیت داخلی، بازار را از کالاهای خارجی خالی کنیم و در مرحله بعد درپی صادرات کالاهای ایرانی باشیم.

 

وی، از ارکان اصلی اقتدار نظام را افزایش ارزش پول ملی دانست و گفت: رفاه جامعه با افزایش ارزش پول ملی بدست می آید که این موضوع درگرو تلاش در حوزه تولید است.

 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه افزایش ارزش پول ملی در سایه افزایش تولیدات داخلی محقق می شود، افزود: بهره گیری از اندوخته های علمی، ارتقاء کیفیت و کاهش قیمت کالاها در نتیجه ارتقاء بهره وری است. 

 

وی مهمترین شاخص در اقتصاد اسلامی را عدالت دانست و گفت: با اجرای اقتصاد مقاومتی باید شاهد کاهش شکاف های طبقاتی در جامعه باشیم و آن را به حداقل ممکن برسانیم.

 

وی با بیان این که برقراری عدالت به افزایش رضایت مندی و رفاه اجتماعی خواهد انجامید، تاکید کرد: ثروت نباید در دست عده ای اندک متمرکز شود.

 

آیین تجلیل از مقام 14 هزار شهید جامعه کارگری و گرامیداشت روز بسیج کارگری با حضور مسوولان و دو هزار کارگر بسیجی در سالن همایش شرکت ساپکو برگزار شد.

تازه ترین اخبار