In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
بازگشت
ایجاد بازار مناسب برای خرمای دشتستان ضروری است

ایجاد بازار مناسب برای خرمای دشتستان ضروری است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد بازار مناسب برای خرمای دشتستان ضروری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران در شهر برازجان اظهار داشت: امروز امنیت موجود در ایران اسلامی بسیار بالاست و بالاترین امنیت در بین کشورهای خاورمیانه متعلق به ایران است.

 

وی افزود: ایران دارای قدرت بزرگ دفاعی و همچنین رتبه فاخر سیاسی است و روز به روز شاهد افزایش اقتدار ایران اسلامی در همه عرصه‌ها هستیم.

 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم رشد و پیشرفت ایران اسلامی در عرصه اقتصادی، خاطرنشان کرد: در واقع ایران باید به یک قدرت بزرگ اقتصادی با بالاترین سطح رفاه و کمترین فاصله طبقاتی تبدیل شود تا شایسته اسلام و جمهوری اسلامی و ملت ایران باشد.

 

ابوترابی‌فرد تصریح کرد: ایران ظرفیت بالایی برای پیشرفت‌های اقتصادی دارد و برای تحقق این مهم باید همه دست به دست هم دهیم و در این راه حرکت کنیم.

 

وی بر لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با توسعه کشاورزی، صنعت و افزایش صادرات، اقتصاد مقاومتی را که مورد نظر رهبر معظم انقلاب است در سال‌‎های پیش رو رقم بزنیم.

 

این مسئول به قابلیت‌های اقتصادی و صنعتی بوشهر اشاره کرد و افزود: استان بوشهر را می‌توان به عنوان یک استان پیشگام در عرصه اقتصاد مقاومتی شناخت و باید در راستای تقویت زیرساخت‌های اقتصادی این استان گام برداشت.

 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بدون تردید استان بوشهر نماد توسعه صنعتی و فناوری‌های نوین به‌ویژه در عرصه صنعت پتروشیمی کشور و فرآوری گاز است.

 

ابوترابی‌فرد ابراز داشت: این استان علاوه بر موفقیت در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی، در حوزه کشاورزی نیز پیشتاز و پیشگام است و پیشرفت قابل قبولی داشته است.

 

وی اضافه کرد: تولیدکنندگان خرمای دشتستان زحمات بسیار زیادی متحمل می‌شوند و باید برای فروش محصول نخلداران و یافتن بازار مناسب تلاش بیشتری شود.

 

ابوترابی‌فرد افزود: بدون تردید تولید 45 هزار تن آبزیان در استان بوشهر در سال رتبه بسیار بزرگی است که نشانه جایگاه آبزی‌پروری بوشهر است.

 

وی در پایان یادآور شد: استان بوشهر ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی برای توسعه و پیشرفت بیشتر دارد و نباید فرصت‌ها در این منطقه هدر رود.

تازه ترین اخبار