In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
بازگشت
کاروان های راهیان نوراقدامی معنوی برای پاسداری از ارزش هاست

کاروان های راهیان نوراقدامی معنوی برای پاسداری از ارزش هاست

شوش - ایرنا - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کاروانهای راهیان نوراقدامی معنوی برای پاسداری از ارزش هاست گفت: حضور کاروانهای راهیان نور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس نقش سازنده ای در استقامت و پایداری ملت بزرگ ایران خواهد داشت.

حجت الاسلام ˈمحمدحسن ابوترابی فردˈ پنجشنبه شب در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی ایرنا به منطقه عملیاتی فتح المبین شوش گفت:حضور کاروانهای راهیان نور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و بازگویی خاطرات سلحشوران مدافع حریم اسلام قطعا نقش سازنده ای در اعتلای مراتب ایمان و رشد فضائل اخلاقی در جامعه و نیز استقامت و پایداری ملت و جوانان و دانشجویان خواهد داشت.

 

وی حاشیه گردهمایی راویان دفاع مقدس با عنوان میثاق عاشورایی افزود: راهی که شهدا عالیقدر فرا روی ملت ایران گشودند ،مسیر را برای حراست از دستاوردهای انقلاب و ادامه راه شهدا عالیقدر هموار خواهد کرد.

 

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) نیز هدف از برگزاری این گردهمایی را انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان عنوان کرد.

 

دریادار پاسدار ˈمرتضی صفاریˈ افزود:دراین گردهمایی بیش از یک هزار فارغ التحصیل این دانشگاه از سراسر کشور به همراه همسران خود شرکت کردند ضمن اینکه این گردهمایی سال آینده گسترده تر در یک منطقه عملیاتی دیگر برگزار خواهد شد.

 

وی این گردهمایی را یک حرکت خودجوش معرفی کرد و افزود:با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن ، اینگونه برنامه ها به عنوان یک حرکت گسترده می تواند توطئه های دشمن را خنثی کند.

 

سردار صفاری پیش بینی کرد گردهمایی فارغ التحصیلان دانشگاه امام حسین (ع) سال آینده در منطقه عملیاتی شلمچه برگزار شود.

 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی ضمن ادای احترام به شهدای هشت سال دفاع مقدس و حضور بر مزار شهدی گمنام در منطقه عملیاتی فتح المبین ، در ادامه سفر خود به شهرستان شوش در شمال خوزستان به زیارت بارگاه حضرت دانیال نبی (ع) رفت.

تازه ترین اخبار