In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
بازگشت
موزه علوم و فن آوری افتتاح شد

موزه علوم و فن آوری افتتاح شد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نمایشگاه موزه علوم و فن آوری جمهوری اسلامی ایران را که در محل مجلس شورای اسلامی برگزار می شود، افتتاح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجه الاسلام ابوترابی، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از افتتاح نمایشگاه موزه علوم و فن آوری جمهوری اسلامی ایران در محل مجلس شورای اسلامی از بخش‌های مختلف این موزه و اختراعات مختلف بازدید کرد.

 

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی دربازدید خود از نمایشگاه علوم و فن آوری گفت: موزه علوم و فن‌آوری که بیش از سه سال از تاریخ تولد آن می گذرد قدمهای  بلندی برای شناسایی اختراعات و فعالیت‌های بزرگ علمی ملت بزرگ و دانشمندان فرهیخته ایرانی در طول تاریخ برداشت و روزهای سخت کار خود را آغاز کردند.

 

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس تصریح کرد: امیدوارم نمایشگاه علوم و فن آوری در سالهای آینده با تجاربی که بدست می ‌آورد بتواند آینده ای درخشان و پرحجمی از اختراعات را با استفاده از ظرفیت‌های علمی  و نوآوری علمی دانشمندان ایران در طول تاریخ داشته باشد.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: برگزاری این نمایشگاه در مجلس شورای اسلامی میتواند در جهت حمایت نمایندگان از این نمایشگاه علمی موثر باشد.

 

گفتنی است بعد از اتمام بازدید ابوترابی فرد از نمایشگاه علوم و فن آوری مهرداد وحدتی ریاست این موزه خطاب به نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما به لحاظ مکان به شدت با مشکل مواجه هستیم به طوریکه محل فعلی این موزه در ساختمان سابق کتابخانه ملی است که این ساختمان نیز به صورت اجاره ای است.

 

وحدتی گفت: برای موزه علوم و فن آوری زمین حدود 5 هکتار یا کمتر کفایت می‌کند.

 

گفتنی است این نمایشگاه از امروز آغاز و تا چهارشنبه 21 اسفند ادامه دارد./

تازه ترین اخبار