In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
بازگشت
جای تاسف دارد مساحت جنگل‌ها کاهش یافته است

جای تاسف دارد مساحت جنگل‌ها کاهش یافته است

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که پیروان قرآن باید نماد حفاظت از جنگل‌ها باشند اظهار کرد: برای ما جای تاسف دارد که در جمهوری اسلامی مساحت جنگل‌ها کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد در مراسم درختکاری سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران با بیان این‌که تبدیل تهران سرسبز به تهران بی درخت،‌زندگی در خلاف جهت قرآن کریم است،تصریح کرد: برای حفظ درختان ما نیازمند یک برنامه با مهندسی دقیق و تجهیز منابع لازم هستیم.

 

وی همچنین گفت: سپاه و بسیج از ظرفیت خوبی برای حفاظت از محیط‌زیست برخوردار هستند که در دولت گذشته از این ظرفیت استفاده نشد و ما امیدواریم دولت و مجلس از ظرفیت بسیج برای حفاظت از محیط‌زیست استفاده کنند.

 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به این‌که محیط‌زیست ما به دلیل استفاده زیاد از انرژی آسیب دیده است خاطر نشان کرد: مصرف منهای تولید به محیط‌زیست ما صدمه رسانده است، ما باید مصرف گاز را به نصف کاهش دهیم تا هم از محیط‌زیست استفاده کرده و هم امکان صادرات گاز را فراهم کنیم و هم قدمی در جهت اجرای اقتصاد مقاومتی برداریم.

تازه ترین اخبار