In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
بازگشت
خانواده شهدا و اسرا مظهر صبر و استقامت هستند

خانواده شهدا و اسرا مظهر صبر و استقامت هستند

اصفهان -ایرنا - نایب رییس مجلس شورای اسلامی از خانواده شهدا به عنوان مظهر صبر و استقامت یاد کرد و گفت: این عزیزان در دوران جنگ یک بار هم نامه ای به مسئولان برای صلح ندادند و پیامشان این بود که در کنار آرمان های امام ایستاده ایم و شما تا پیروزی نهایی با دشمن سر ستیز داشته باشید.

به گزارش روز جمعه روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی هرند استان اصفهان، حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد در یادواره شهدای دانشجوی شرق اصفهان، اظهار کرد: شهدای دانشجو در مبارزه با استکبار جهانی مانند نگینی درخشیدند و مراتب بالای ایمان و ایثار خود را به نمایش گذاشتند.

 

وی گفت: شهدای دانشجو در حالی که می توانستند در دانشگاه به تحصیل ادامه دهند در سایه ایمان، وظیفه شناس شدند و راه جبهه را بر مسیر کلاس و دانشگاه مقدم داشتند و اگر آنها به نبرد نمی رفتند امروز ایران اسلامی به یک دانشگاه بزرگ تبدیل نمی شد که بیش از چهار میلیون دانشجو داشته باشد.

 

نایب رییس مجلس با اشاره به قدرت منطقه ای ایران گفت: وقتی رییس جمهور آمریکا در پاسخ به خبرنگاری گفت ایران به دلیل تحریم وادار به مذاکره شده است با این سوال خبرنگار روبرو شد که اگر تحریم ایران را پای میز مذاکره آورده است چرا تحریم را ادامه نمی دهید تا به نتیجه نهایی برسید و امریکا مجبور شد به اقتدار ایران اذعان کند.

 

وی افزود: ایران کشوری مقتدر و دارای راهبرد روشن است و کشور کوچکی نیست و به دلیل اقتدار ایران دشمن مجبور شد با ایران به مذاکره بنشیند زیرا حمله نظامی ایران را از پای در نیاورد چون این ملت از پیام قران الهام گرفتند و آبرو را تفسیر کردند.

 

وی به خلق حماسه سیاسی ملت ایران اشاره و خاطر نشان کرد: تحریم ها به جای اینکه صفوف ملت ایران را دچار آسیب کند باعث شد حماسه سیاسی 24 خرداد 92 خلق شود و مدتی بعد کلمات خالی از ارزش مقامات ارشد امریکا حماسه سیاسی 22 بهمن 92 را خلق کرد و ایران را در قله اقتدار قرار داد.

 

نماینده مردم تهران با اشاره به اهم موضوعات مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری افزود: اگر می خواهیم ایران اسلامی دارای اقتدار سیاسی و اقتصادی و حرکت پر شتاب علمی، به یک قدرت بزرگ اقتصادی تبدیل شود باید مسئولین و مردم اقتصاد مقاومتی را در دستور کار خود قرار دهند.

 

وی اضافه کرد: رکن کلیدی اقتصاد مقاومتی آن است که افراد در خانه ها از مصرف بی رویه بپرهیزند زیرا اگر دنبال مدیریت مصرف نباشیم و دولت مردان و مسئولین و مردم کشو را ارزان اداره نکنند از تولید باز می مانیم.

 

ابوترابی فرد گفت: ما می توانیم در عرصه اقتصاد مقاومتی موفق باشیم و باید حداقل کاری کرد که کشور متکی بر نفت و گاز نباشد، بلکه اقتصادی مبتنی بر دانش و علم داشته باشیم.

 

وی از مردم شرق اصفهان به عنوان مردمی صبور و با ایمان یاد کرد و افزود: این مردم بزرگوار امروز هم در حاشیه زاینده رود و در خطه شرقی شهرستان اصفهان با مشکلات سخت و جانکاه خشکسالی دست و پنجه نرم می کنند و به یاری خدای متعال در سایه رحمت واسعه حق و تلاش مسئولان، مدیران اجرایی و نمایندگان استان این سخت کامی ها به شادی ها مبدل شود.

تازه ترین اخبار