In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
بازگشت
افراد فهیم در تولید محتوای برتر در فضای مجازی با تاثیر از فرهنگ ایرانی اسلامی تلاش کنند

افراد فهیم در تولید محتوای برتر در فضای مجازی با تاثیر از فرهنگ ایرانی اسلامی تلاش کنند

حجه الاسلام ابوترابی در همایش بررسی راهکارهای تولید محتوا در فضای مجازی گفت: باتوجه به هوش و ابتکار جوانان کشور شاهد شکل گیری این واقعیت باشیم که در تولید محتوا پاسخگوی جامعه انسانی و جوامع اسلامی باشیم و با استفاده از مقوله های فرهنگی ، دینی گوی سبقت را برباییم و در این عرصه همانند دیگر عرصه ها به پیروزی دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران حاضر در همایش بررسی راهکارهای تولید محتوا در فضای مجازی که با حضور دکتر "حسن نجفی سالاری" مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال؛ "سیدمحمدحسن ابوترابی" نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از تولیدکنندگان محتوای دیجیتال و عوامل و بازیگران سریال اینترنتی نفوذ در سالن همایش های مجتمع فرهنگی هنری رسول مهر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد. 

  

"محمدحسن ابوترابی" گفت: ما در عصر حاضر به دلیل پرش فناوری و جهش علمی در این عرصه هر روز با یک دستاورد جدید علمی و فناوری نو روبرو هستیم. 

  

وی ادامه داد: عصر حاضر را باید تولید دانش و بروز فناوری نامگذاری کرد. فناوری های نو باید با نوع متناسب هر جامعه و هر ملتی بتوانند فضای فرهنگی و تولید محتوای مناسب آن فرهنگ خلق شود. 

  

ابوترابی افزود: در عرصه مجازی تولید محتوای برتر کاری است که از یک منظر کاری خطیر و پیچیده است، امیدوارم دوستانی که از شوق و فهم عمیق اجتماعی برخوردارند، در تولید محتوای برتر با تاثیر از فرهنگ ایرانی اسلامی تلاش کنند و کشورشان را در این زمینه یاری دهند. 

  

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما اگر در این عرصه ورود مطلوبی نداشته باشیم، دیگران جای آن را پر می کنند. این نیاز جامعه است، کسانی که از توانایی های علمی و اخلاقی مطلوب برخوردارند، اقدام کنند وگرنه دیگران محتوای مورد نظر خود را عرضه می کنند. 

  

وی در ادامه گفت: باتوجه به هوش و ابتکار جوانان کشور شاهد شکل گیری این واقعیت باشیم که در تولید محتوا پاسخگوی جامعه انسانی و جوامع اسلامی باشیم و با استفاده از مقوله های فرهنگی ، دینی گوی سبقت را برباییم و در این عرصه همانند دیگر عرصه ها به پیروزی دست پیدا کنیم. 

  

ابوترابی بیان کرد: این ظرفیت در اختیار ما قرار گرفته است و همین امروز هم وجود دارد. این سوال مطرح است که آیا امکان داشت که در فضای مجازی ایران دیگران دیواری را بکشند و این فضای مجازی قطع شود. از این موضوع غرب استقبال خواهد کرد. 

  

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هنوز استعدادهای ما به فعلیت نرسیده و ذوق و خلاقیت جوانان تاثیرگذار خواهد بود که اثری را خلق کند. 

  

وی ضمن اشاره به این نکته که محتوای غنی در دین و فرهنگ ما وجود دارد، افزود: ما از نظر اسلامی و دینی در شرایط استثنایی قرار داریم. همچون هنر دفاع مقدس که گوی سبقت را برباییم و شما به عنوان فرزندان ایرانی اسلامی به این امر دست پیدا کنیم. 

تازه ترین اخبار