In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲
بازگشت
امیدواریم با عزم جدی در جهت تحقق اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گام برداریم

امیدواریم با عزم جدی در جهت تحقق اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گام برداریم

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: امیدواریم با عزم جدی در جهت تحقق اهداف سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی...

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌السلام محمدحسن ابوترابی فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم بزرگداشت ابوالفضل حاجی‌حیدری رییس فقید شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران با اشاره به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: اصول و مبانی اقتصاد مقاومتی در بیانات مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلی ابلاغ شده در سال‌های گذشته ارائه شده است. در سیاست‌های کلی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری نیز این اصول به صورتی مدون و با تبیین کتب پیش رو و راهکارها مورد اشاره قرار گرفته است.

 

ابوترابی‌فرد افزود: ما در برنامه پنج ساله پنجم توسعه کشور با نگاه به این اصول مصوبات مختلفی داشته‌ایم. بودجه‌های سالانه و شکل‌گیری صندوق توسعه ملی نیز با نگاه به این اصول انجام گرفته است.

 

وی در پایان با بیان این‌که امیدواریم با خط مشی‌هایی که ابلاغ شده است، به صورت قانونمند و با عزم و اراده جدی جهت تحقق این اهداف گام برداریم به تشکیل کمیسیون‌های تخصصی مرتبط با اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: اکنون کمیسیون‌های تخصصی کار خود را آغاز کرده‌اند. ان‌شاءالله که در طرح‌ها و لوایح به ویژه در بحث بودجه سالانه ما علائم خوبی ر ادر جهت‌گیری صحیح این مساله داشته باشیم.

تازه ترین اخبار