In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲
بازگشت
پیشرفت سیاسی ایران اسلامی، ثمره خون شهداست

پیشرفت سیاسی ایران اسلامی، ثمره خون شهداست

ساری -ایرنا -نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، تحولات و پیشرفت های سیاسی ایران اسلامی را ثمره رشادت های ایثارگران و خون شهدا دانست.

حجت الاسلام ˈسید محمدحسن ابوترابی فردˈ شامگاه پنجشنبه در مراسم سالگرد درگذشت ابوشهیدین ˈآقابزرگ نیاز آذریˈ پدر نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی و یادمان چهار شهید این خانواده در مسجد ˈکتی غربیˈ بابل گفت: اقتدار سیاسی و مذهبی جمهوری اسلامی ایران قدرت استکبار را درهم شکسته است و جهانیان نمودهای این اقتدار را در عرصه های مختلف مشاهده می کنند.

 

وی گفت: حضور قدرتبخش مردم در متن امور و صحنه های کلیدی کشور مثل حماسه 24 خرداد 92 دستاورد ایثار، مجاهدت، شهادت شهدا، جانبازان، آزادگان و استقامت آنهاست که از ریشه دینی و انقلابی الهام می گیرد.

 

وی به نیاز قدرتهای جهانی به مذاکره و تعامل با جمهوری اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: دقت در واقعیت های سیاسی جهان در دهه های اخیر نشان می دهد که قدرتهای سیاسی و اقتصادی، خود را قدرت مطلق جهان دانسته و حاضر نبودند با غیر خود وارد مذاکره شوند و با او چانه بزنند یا تعامل داشته باشند.

 

ابوترابی فرد اضافه کرد: اما امروز، ایران اسلامی به ثمره خون شهدا و وفاداری مردم چنان قدرتمند شده است که شش قدرت بزرگ اقتصادی، سیاسی، نظامی که اکثر آنها همسو با استکبار جهانی هستند، در مقابل ملت قهرمان ایران به مذاکره می نشینند.

 

وی درعین حال به ادامه توطئه های استکبار اشاره کرد و گفت: امروزه سازمان های اطلاعاتی قدرتهای استکباری دست دردست هم تلاش دارند تا همچنان زمینه های ناامنی جهانی را برای حفظ منافع نامشروع خود، در کشورهای مختلف فراهم آورند.

 

حجت الاسلام ابوترابی فرد گفت: بطور قطع ما با برخی مشکلات از جمله مشکلات اقتصادی روبه رو هستیم اما تاریخ همیشه دچار این فراز و نشیب ها بوده و مهم این است که مسیر حرکت ما به سمت اقتدار و در راستای فائق آمدن بر این مشکلات است.

 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بی شک نظام اسلامی در سایه استقلال سیاسی، اقتدار و نوآوری علمی، تولید دانش و استفاده شایسته از فناوری های نوین بر مشکلات اقتصادی فائق خواهد آمد و بر اساس تجارب بیش از سه دهه گذشته مسیر رسیدن به اقتدار اقتصادی بالنده در شان جمهوری هموار می شود.

تازه ترین اخبار