In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲
بازگشت
اصلاح جامعه در گرو اصلاح نهاد خانواده است

اصلاح جامعه در گرو اصلاح نهاد خانواده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ابوترابی، نامزد ائتلاف اکثریت اصولگرایان با اشاره به نقش بانوان در خلق حماسه در انتخابات آتی ریاست جمهوری گفت : خلق حماسه‌ی سیاسی با حضور حداکثری مردم در انتخابات و تک تک زنان ومردان ایران اسلامی میسر است و انتخاب فرد اصلح در شرایط امروز کشور مهمترین وظیفه ای است که برعهده ماست و باید همگی بر اساس تکلیف دینی در این مسیر حرکت کنیم.

 

حجت الاسلام ابوترابی عصر امروز با اعضای کمیته‌ی بانوان ستاد انتخاباتی خود دیدار کرد و به سئوالات آنان پاسخ داد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ابوترابی، نامزد ائتلاف اکثریت اصولگرایان با اشاره به نقش بانوان در خلق حماسه در انتخابات آتی ریاست جمهوری گفت : خلق حماسه‌ی سیاسی با حضور حداکثری مردم در انتخابات و تک تک زنان ومردان ایران اسلامی میسر است و  انتخاب فرد اصلح در شرایط امروز کشور مهمترین وظیفه ای است که برعهده ماست و باید همگی بر اساس تکلیف دینی در این مسیر حرکت کنیم.
 

حجت الاسلام ابوترابی ادامه داد: جوامع اسلامی  زمانی اصلاح خواهد شد که در سایه‌ی فضای اخلاقی حضور بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی مهیا شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: آراستگی بانوان به ارزش‌های اخلاقی و دینی جامعه را به سمت اخلاق‌گرایی سوق می دهد.

ابوترابی تصریح کرد: اگر بانوان جامعه از نظر اخلاقی و فرهنگی آسیب ببینند، بلافاصله این آسیب به همه ارکان جامعه و خانواده ها تسری خواهد یافت.

ابوترابی تصریح کرد: مهمترین دغدغه ما باید این باشد که زنان جامعه ما مظهر ارزشهای فرهنگی و دینی باشند و در این عرصه پیشتاز و جلودار باشند.
 
نائب رئیس مجلس گفت: دولت آینده باید نهاد خانواده را مورد توجه ویژه قرار دهد. اگر نهاد خانواده اصلاح شود، جامعه نیز اصلاح می‌شود. امروز در دنیا جامعه‌ای سالم است که نهاد خانواده در آن در سایه‌ی اخلاق حفظ شده باشد.

نامزد ائتلاف اکثریت اصولگرایان گفت: رکن اصلی نهاد خانواده مادران هستند و ما باید این رکن را مورد پشتیبانی ویژه قرار دهیم. صبر و وفاداری بانوان باعث شکل گیری و تعالی نهاد خانواده می‌شود.

وی در پایان افزود: دستگاه اجرایی باید با استفاده از تمام ظرفیت‌ها ، فضایی را در جامعه ایجاد کند که بانوان از آسیب های اجتماعی مصون باشند. 

 

تازه ترین اخبار